Kan någon bara strypa mina lärare?
-Engelska gramatikprov...
-Svenska författargrunka...
-Matte prov...
-Franska Prov, ALLT vi har gjort i höst...
-Idrottsuppgift, leka hälsoexpert...
-Hemprov på kolkemi...
-Stortarbete i teknink om vattenkraft...
-So prov på 1:a världskriget, imperalism och nationalism...

ALLT detta ska vara klart på 5 dagar...


Jag har inte så mycket tid längre, har pluggat hela helgen. Eller inte hela, för i går kväll var jag på en kompis mammas 40 års kalas =) FETT kul var det, att bara skaka loss ovh inte behöva skämmas! Grymt värd kväll (y) Och i dag var det en sväng till kyrkan och sen middag med mormor och efter det har det varit att sitta här och pluggat franska, TACK FÖR GLOSBOKEN!!!!!

Nu måste jag springa ner och fortsätta med mitt kolkemi arbete... SUCK!! :/

2 kommentarer

Anna Banana (y'

30 Nov 2009 18:26

GLOSBOKEN IS DA SHIIIT!!! xD

astrid

01 Dec 2009 17:11

åh vad vi älskar plugg!

Kommentera

Publiceras ej