O yeay:D:D
Det finns inget bättre än att chilla runt på Idre fjäll med LINA.
Dagen började fy sjutton tidigt, eller vid 8... pappa fick dealen med att valla skidorna,
jag och Lina fick händerna i diskbaljan, inte riktigt sjysst tycker jag:P
Sen blev det i väg till skidspåret, eller den slinga snö som ligger utlagd, 2 kilometer!
klassiskåkstil, blev det på morgonpasset, jobbigt och inte särskilt givande..
eller givande kanske det var i alla fall för munnen^^
Sen blev det lunch och jag själv "stjärnkocken" stod för maten, soppa och bröd xD
HAHA, Lina Gustavsson jag kan lova dig att jag har sjukt kul åt dig med,
jag har ju kul åt hela sverige och resten av världen för den delen(a)
innan kvälls passet blev det chill i min säng, med mobilbildsvisning och andra saker..;)
kvällspasset, skate blev givande och det var roligt och kroppen värkte inte dom första tre varven i alla fall.
Sen vandrade jag  och Lina hem för att gå ut och fotta, eller som man säger i åshammar knäppa kort:D
Det blev en hel del bilder, typ 74+ några som inte blev bra xD
ett gott skratt förlänger livet!
snygging Lina<3
Här görs det snö, i mängder:D:D:D:D:D
Fiina Lina i den vita snön:)
JA... ibland kan man ju undra xD
den fiina vita slinga som vi åker varv på varv på :)
tolka hur ni vill, men den gav oss ett gott skratt xD
Nu ska jag vara lite social med Lina, Puss och kram!^^

Kommentera

Publiceras ej