I dag var det en ny dag!
Dagen började som för ovanlighetens skull i diskbaljan, men det är rätt så chill nu, tro det eller ej xD
Sen drog vi på oss kläderna satte oss i bilen för att åka till stadion, väl på stadion så upplyste pappa mig
om att det skulle kunna hugga LITE men jag satte av, började staka och övergick i frånskjut...
när jag kommit typ 90 meter på startrakan låg jag platt som en pannkaka med skidor och stavar ÖVERALLT!
Röd som en tomat reste jag mig upp, Lina garvade och det kan man säga att tanten bakom också gjorde... Och ta mig fan så när jag vänder mig om så står det kanske 10 personer på stadion som sett hela skiten då ink killar på Moraskidgymnasium, där jag sak praoa nästa vecka.^^
Vi rörde oss snabbt runt kurvan och satte av nedför backen!!
Några varv senare och en timme senare tog vi av oss skidorna och vandrade hemåt, stugnyckeln hade vi under kontroll!!!!
Träning + Mat = sömnig...
När klockkan slagit 20 minuter i 4 kommer käraste bror och killa Lina under fötterna. Han tycker att det är dags att vakna för att om 20 min ska vi vara påklädda och klara för träning! Usch sa väl vi och kollade på varandra, 3 timma hade gått och vi hade bara slumrat :P
Men nu när båda körde skate kände vi oss starkare än på länge, vi kunde åka FLERA varv utan att behöva stanna för att andas^^ Vi roade oss med att ta ut framtida elit i skidspåret, Sverige kan faktiskt, om dom tar vara på talangen, ha en ljus framtid inom skidsporten! Dessutom åkte inte bror om oss fören på vårt 5te varv (nytt rekord!!!!!!!)
Lina och jag satte på oss skorna för att vandra hemåt (som vanligt, eftersom att bror vill köra mycket längre än vad vi vill) men pappa insåg sin begränsning i dag och gjorde oss sällskap:D
Kvällspromenaden innehöll snack och bara skön frisk luft, grymt härligt alltså!
När vi kliver in inför dörren hör man pappas och brorsans skratt eka i en kör, det var ett humor program på Tv...
Jag och Lina suckade lite men sen satt vi lika fast vi också xD
Men nu ska vi nog kika på körslaget som redans står på, och sen blir det väl att packa ihop för i morgon blir det sista träningspasset här uppe:( och sista dagen med Lina:(:(
Dom här dagarna har varit sjukt kul, skratt i massor och ett sjukt dundrande härligt sällskap:)
Så nu får jag återgå till att vara social  och ta vara på dom sista timmarna på bästa sett!
Lina Gustavsson, åk till fjällen för fan!!!! Det är så svårt att skriva om känslan, känslan om hur härligt det är! skratten som blir, dom mysiga stunderna! ta med en go och underbar vän så kommer veckan att gå FÖÖR fort:)

Kommentera

Publiceras ej