Gungar med benen i väntan på att klockan ska ticka i en snabbare takt, jag tror inte att det funkar :( Dagen i dag har varit bra, fick reda på svenska nationella helt okej resultat för mig, jag är ju totalt icke bra på svenska xD Annars rullar dagen på, jag vill le, men det går inte. varför vet jag inte, vet inte om det är det gamla som kommer upp till ytan igen. Vet inte om det är nått nytt.
Ska snart dra i väg på träning, men måste plugga in regelbundna verb på franska, inte det lättaste vet ni som läser just franska... men så en dag så sitter dem och man låter fransk :D
Apropå Franska, så kommer fransmännen om en vecka, stackars dem^^ Nej, det blir kanon hoppas bara jag är på lite bättre humör. Men 10Mila till helgen, får träffa underbara vänner igen, kanske kan få mig på bättre tankar.
Tjolong i leverpastejen!

1 kommentarer

Lina

28 Apr 2010 20:01

Du kommer kunna le igen min vän!



Sv:

Mina betyg är allt för mig Frida, jag har totalt misslyckats med allt annat. Nu är skolan allt jag vill/kan göra bra. Jag vill inte misslyckas, jag har krav för jag inte kan misslyckas...men jag gör det iaf.

Kommentera

Publiceras ej