1vecka sen nu.
Nu har jag bestämt mig att om det inte sker ett under tills i morgon stannar jag på Algutstorp veckan ut. Men en positiv grej kom mamma med, att folk med den här typen av skada blir alla utom 1% frisk i från :):) Kalas tyckte jag att det lät !

Jag sov bara till klockan 9.00 i dag, vilket sög rätt hårt ju tidigare jag går upp ju längre blir dagen.. Men jag tog en dusch, riktigt skönt var det. Men ni ska bara vet hur mycket man rör på nacken bara då man tar en enkel tvättning av sig själv ;) Sen gick jag ut och satt ute med katterna en stund, de är verkligen för otroligt söta! Synd att kamera sladden till datorn är kvar hemma i Mora.. Annars hade bilderna kommit upp nuuu. Nu ska jag vila en stund för att orka äta lunch sen, hahaha! Har man inga problem så går det galant att skaffa sig några ;)

Suck och pannkaka!!! Den här bloggen skulle ju vara en fotoblogg om hur det är att som 16åring flytta och lämna allting som man är van vid! Men nu blir det snarare hur det är att som en elitsatsande ungdom på 16 år om precis börjat på idrottsgymnasium skadar sig och allting blir helt tvärt om!

Kommentera

Publiceras ej