Under dagens skidpass kände jag något jag inte känt på länge, faktiskt så har den känslan varit gömd i flera år. Jag hade en känsla av styrka och av att jag tyckte att det var kul att åka skidor i två timmar, jag kände ingen smärta. Tänk er, en kropp som har strulat i 3-5 år  plötsligt känns bra, helt galet faktiskt :D

Jag vaknade runt tio, gick upp och åt en frukost i min ensamhet. Underbart faktiskt, ingen stress bara tystnaden, ljusen och jag! Framåt 12 körde jag ett styrkepass, kroppen känns faktiskt helt okej stabil och stark !! sen rullade dagen på, fick ingenting gjort utan allting skedde i väntan på pass nummer två, och det kom! Att ge sig ut på ett två timmars pass, i mörkrets intrång. Pannlampa på huvudet, snö hängande för att tynga ner grenarna, mys faktorn var hög och jag kunde inte sluta le.

Inga bilder i dag, kanske i morgon, vem vet?? ;P

Kommentera

Publiceras ej