bloggen ligger lite under is nu underlovet, bilderna uteblir och skrivandet mer oinresant än vanligt xD

Men jag lever livet och allt är toppen! Linnea Dalstad är grym, bara så att alla vet! Helt underbar kväll igår och dag i dag, att bara vara! Att kunna sitta tyst och ändå inte behöva känna sig tråkig, riktig vän är vad du är! Och alla som känner dig borde vara rädda för att förlora dig! puss.
Snart går bilen emot Josefine Wallenhammar för en tjej middag, taacooos! Det har blivit dags för Oltjejerna, Hagabybrudarna att ses. Jag saknar er flickor, ni är så bra! Mitt lov är grymt, jag kan inte sluta le! :D :D

Pappa hälsar att jag ska skriva att han är bra på att skjuta fyverkerier, för det var vad vi gjorde nyss, i morgon är familjen splittrade så i dag sköt vi av dem! trevligt, tack pappi! :D haha


1 kommentarer

Linnea

01 Jan 2011 14:10

Kärlek till dig underbaring!

Kommentera

Publiceras ej