Nu var det klappat och klart!

Gymnasieansökan är inskickad och klar :D
1. Mora sp media
2. Mora sp. sp
3. Wadköping Tema
4. Risbergska sp sp

Jag håller ju på Mora, men om jag inte kommer in på skidO så blire i Öret istället, och då får ni stå ut med mig här hemma ;> Men om ödet vill det så så är det väl det som är det bästa!
Som vi snackade om i skolan så kom vi fram till att vi har gått 19 terminer i skolan, ska jag säga det själv så ÄR det verkligen en lång tid, men det har inte känts så jobbigt. åren på högstadiet har inte varit roliga, varken med allt plugg eller gemenskapen som uteblivit till och från HELT! Men som alla säger, 9an är det bästa året, och det känns redan att alla har börjat att mogna ut på samma plan, happy Frida för det!
Men ändå är jag glad att det bara är några få månader kvar tills friheten, jag kallar det faktiskt frihet. För hur det än blir, om det blir Mora eller Öret så har jag valt det själv, och jag är inte tvingad! Jag kommer inte att behöva kämpa med Kemi eller fysik matte blire bara max till c. jag kan läsa dom kurserna som JAG tycker är intressanta, INTE dom som står i läroplanen.

Frida är TAGGAD!!!!!

Kommentera

Publiceras ej