Undra hur det blir...
Dagen började vid kvart över 8 då alarmet ringde, suck och pannkaka!! Men det var ju inte skolan jag skulle upp till så det funkade fan bra! Klädde på mig HUNDRA lager med kläder, termometern visade på -15... När jag gick till skidgymmet och öppnade dörren stirrade 42 stycken ögon på mig... Inte trodde jag att det var så många som sökt till mora =) Det visade sig att det var 24 pers ink. mig som är på dom här dagarna, och gänget är GRYMT!!!
Efter lite snack blev vi ut skickade att åka bort till hemus (Moras skidstadio) För lite teknik åkning! Till en början kändes det bra, men lederna började göra ondare och ondare, så det blev ett VÄLDIGT lugnt pass :( Sen blidde det lunch och lite rund vandring på skolan, tummen upp för det!
Nyss kom jag tbx. efter att ha varit och sätt på när m,ina kompisar fick göra snabbhets-, spänst- och styrke tester! Men kroppen ville inte att jag skulle vara med så det blev läktaren för min del :>

Snart drar vi till hotellet och käkar middag, MUMMA!!! vid 19.15 ska jag på intagnings intervju :O:O:O VAD SKA JAG SÄGA????? Läskigt, men jag får följa mitt motto, det löser sig!!!

Hoppas ni inte river öret tes jag kommer tbx. men ha det gött, för det har jag :D

1 kommentarer

Erika Petterssson

25 Jan 2010 21:16

Ååh om min klocka skulle ringa vid åtta skulle jag jubla högt av glädje! Själv fick man gå upp halv 6 imorse xO



och du kan ta det lugnt - min del av öret är bara liite rivet iaf ;)<3

Kommentera

Publiceras ej