Åh nu har man lämnat gråaste och mörkaste vintern, för en mer ljus och personlig header :D
Jag må vara den mest otekniska människan som någon gått i ett par skor, så därför fick Amanda Öhlander rycka in Tack, här är hennes blogg wwwamandaohlander.blogg.se.
Vad tycker ni?

Tävlingarna
Gårdagen var den bästa på oerhört länge, jag träffade folk jag inte träffat på LÄNGE, jag dansade, jag log, jag hade riktigt riktigt kul! När klockan ringde halv 5 så visste jag att det här är sista dagen jag behöver göra det, det här är sista etappen på Oringen. Tävlingen flöt på, gick kanoners! Jag kommer att sakna min H80+ gubbar som är underbara, de hör ingenting, de är små benrangel men de brinner för sporten, när jag såg dem tänkte jag på morfar, de sista gångerna han stack ut i skogen så sa han, hellre dör jag i skogen än att behöva leva på ett hem. Jag antar att de här gubbarna tänker likadant!
Efter tävlingen drog jag hem för ett snabbombyte, skulle nämligen in och träffa Emma Björklund en utav tjejerna jag ska bo med i höst, det lugnade mig en massa! Vi klarar det här :) Det var skönt att sätta sig ner, snacka lite och dela upp grejerna vi ska inhandla till lägenheten, allt skrämmer mig, vi ska ha, damsugar, rivgärn, gardinger, bakformar, tvättställningar, Vi måste ha ALLTING som behövs ouf :D

6:e
Efter mötet åkte vi hem igen, skulle ju byta om från slit och släng kläder till mer "folkvänliga", sen drog vi in till stan mamma körde både mig och min bror- efter ett tag träffade jag mina vänner jag skulle gå med, och då startade det roliga! Vi gick till det discot som var för oss, men efter ett tag inne i "ruggbyringen" pallade vi inte utan drog ut istället, mer luft! Sen hittade vi en liten glipa in till stora och skuttade in, och där blev vi kvar, det var så sjukt kul :D:D Det roligaste var nästan allas kommentarer på att man var där inne, och när folk man kändes kompisar fick höra hur gammal man var och regerade, va fan det hade jag aldrig gissat på, då blir man glad (y)

Kommentera

Publiceras ej