Att inte ha några mål med livet, att inte riktigt vara säker. Det är jobbigt det! Men Nu är jag säker, det är faktiskt det här jag vill, jag vill må bra!
Att kolla sig i spegeln och kunna acceptera att jag är jag - hur många kan med all sanning kunna säga att dom kan göra det? Jag är varken en modell till utseende eller är någon av de coola! Jag är den jag är, jag är Frida! Jag vill kunna se mig i spegeln och känna glädje, och det kan jag - vad jag inte känner glädje av det är när någon av de smala, de sk coola utan självförtroende klagar över vilka stora lår dom har, det är inte ens OKEJ! Men jag accepterar det med, jag accepterar att det är deras sätt att få uppmärksamhet! Deras sätt att få höra: nej du är smal, du är fin, Du är ju den snyggaste av oss osv.

Jag vill inte höra att jag är smal, jag vill inte vara smal! jag vill ha kurvor, jag vill vara en med "kvinnliga kurvor", Jag vill inte höra att jag är snyggast, jag vill inte vara det - jag vill inte sticka ut! Hellre är jag en som gömmer mig i mängden, en som är glad och sprallig och bjuder på mig själv än att vara någon som behöver tänka på om håret ligger precis rätt HELA tiden!

4 kommentarer

Prusiluusk Linnea

01 Apr 2010 18:24

Du är så bra ibland Frida <3

Friida!

02 Apr 2010 15:07

Linnea du med! Saknar dig hörru! =) <33

moa

10 Apr 2010 11:49

jag älskar verkligen dej för den du är <3333

Friida!

11 Apr 2010 15:53

SV moa, Du är så underbar <3<3<3

Kommentera

Publiceras ej