Jag vill, jag vill, JAG VILL!!!!
För varje dag som gå blir jag en dag närmare MORA! Nu i kväll var jag ma, pa och kikade på när bror gjorde entré på röda mattan. Örebros baler, släng er i väggen - här är det på riktigt! Bilder kommer.
Om 3 år är det jag, då är de jag som går ur bilen och förd längs röda mattan.
Adam var snygg Maria var vacker alltså, så avundsjuk som jag var på bror i dag kommer jag nog aldrig att vara igen!

Kvällen har varit otroligt hädelse fattig, men ändå otroligt bäst! Tjejen jag ska bo med nästa år, vi snackade och seriöst tror jag itne att jag skulle kunna fått en bättre att bo med, men det visar sig!
Sommaren 2010 kommer att vara ägande, det kommer att vara kungligt! Jag känner på mig att saker som aldrig hänt förut kommer hända, jag kommer träffa folk jag itne träffat, jag kommer att träffa folk jag lämnar iomed flytten. Jag ska jobba, jag ska bada, jag ska träna - JAG LEVER!!!

2 kommentarer

Lina

29 May 2010 22:50

<3

emma

30 May 2010 18:44

hihi det kommer bli jättebra frida! jag längtar

Kommentera

Publiceras ej