Tänk att bara några ord kan göra en människa så glad. Tänk att bara några meningar kan få en annan människa till himmelriket. Och i Morgon bär det av till Mora för tävlingar, sen blir det att å se en snygging till bror då han gör entré på balen. Kvällen snyggaste par kan jag lova ;)

I dag på "göra klart" bild lektionen satt jag med två snubbar och snackade, efter typ 20 min dem bara är du typ en sådan här typ? Och på alla punkter de nämnde hade de full träff, är jag verkligen så lätt att läsa? Är jag inte lite pillimarisk (eller vad nu bananen skulle säga:P) Men bara så alla vet så heter jag nu Karin, eller i alla fall i deras två världar xD

En annan uppdatering är att för snart en vecka sen blev jag med en "syster", Jag har alltid önskat mig en sådan, och nu har jag en - en på 15 år, lite coolt!

Nu har jag det som jag har väntat på LÄNGE, en egen bloggdator/res plugg dator och en stationär- HAPPY FACE!!!

Jävlar vad oväsentliga saker det händer i livet just nu, ungefär skulle jag ju lika gärna kunna skriva bla bla bla, det skulle avra lika intressant, thihihihi.

Aja, men nu ska jag sova - är redan sjukt slut, skakar av trött het och kroppen värker... Kanske skulle ha sovit för tre timmar sen...

Kommentera

Publiceras ej