Nu är första HELA gymnasiedagen avklarad.
Jag var sjukt trött och när klockan närmade tre skrek nacken typ av smärta. Men annars har dagen varit kalas (y' Vi började morgon med att komma på att det var en schema ändring från matte till naturkunskap, sen var det samhällskunskaps prov, jag hoppas att det gick bra! Med tanke på min 5 lektioner så gjorde jag i alla fall så bra jag kunde :)
När jag klev ut från provet hade jag en hål timme på 3h och 20 min ganska galet om jag ska uttrycka det med mina egna ord. Jag gick hem och vilade körde lite TENS för att underlätta dagen. Jag hade även mitt första "riktiga" träningssamtal, vi snackade lite om skadan och om blodprovsvärdena vi tog i början utav förra veckan. Jag låg lågt på allting, hoppas att det beror på de tabletterna jag käkar annars  åhhhh.... Men de ska kolla vidare med mig varför och hur det kan vara så !
Sen var det back till skolan med historia och engelska för att sluta vid kvart i 4, jag är stolt över mig själv, jag trodde inte att jag skulle klara en hel skoldag! Men trägen vinner, jag gjorde det :P
I kväll har jag varit totalt slut, legat på sängen och chillat och bara varit Frida. Men nu måste jag sova, känningarna i halsen släpper inte och jag vill verkligen INTE bli sjuk :/ Godnattfolket!

Det var en gång en Frida... :)