Helt galet vad man kan bli uppslukad utav en bok!
Somnade i alla fall tillslut, nu har jag inte problemet med att behöva ligga och titta i taket tills det att smärtan har lugnat sig och John blund har dragit in mig i en djupsömn. Nu läser jag 50 sidor och sen somnar jag hyfsat enkelt(y' Men när klockan ringde i morse kvart i 8 stretade kroppen emot.. JAG VILLE SOVA!
Jag gick till samlingen och sa att jag tränar själv, eller träna och träna, plaska lite i simhallen! Så dit cyklade jag och Emma hon körde intervaller och jag jag tog "söndagspromenaden"...

Sen blev det skolan, faktiskt riktigt mycket skola idag. Men det är jobbigt, nu har jag en huvudvärk och nacken värker massor, usch! Samhällskunskapsprovet på torsdag må jag plugga till, första gången här jag MÅSTE plugga, skumt :O Jag vill tre grejer mer än allt annat!
JAG VILL TRÄNA
JAG VILL SPELA MUSIK
JAG VILL VARA FRIDA

Och det skulle ju inte sitta helt fel med vinter nu :)

Kommentera

Publiceras ej