Ska inte nästan halvåret räcka? Det är 23 veckor sen jag trillade, 23 himla veckor! Allt har verkligen känts bra på slutet och jag var till och med taggad på intervaller jag ska köra på torsdag, mina första riktiga intervaller som jag hoppades på inte skulle resultera i smärta. Kul då att jag nu inte kan röra vänster armen och att tårar strömmar ner för mina kinder just nu, KUL! Smärtan är hemsk. Genom att bara stått 4 minuter i plankan, det ska inte sluta så här, jag har stått mycket längre förut, varför just nu??????? JAG VILL INTE HA ONT LÄNGRE!


4 kommentarer

Linnea

31 Jan 2011 19:20

hjärtat!

Sandra

31 Jan 2011 19:34

:( Aldrig kul att ha ont. Speciellt inte när man tror att det är bra och att man inte ska ha det längre. Men man får försöka se framåt, se bortom bakslagen och försöka våga tro på att det blir bra. bara man ger det tid. Jag gissar att du redan vet allt, det brukar vara så:) Men var stark och våga hoppas!

Frida Karlsson

31 Jan 2011 21:52

Linnea: Tack!



Sandra: nej verkligen inte, det blir så tjatigt i längden... jag jobbar på styrkan, men det blir drygt att alltid börja om! :)

Margaretha

31 Jan 2011 23:10

du är som Bamse fast du är Frida - världens starkaste, kram mamma

Kommentera

Publiceras ej