Hänger inte med i svängarna alls, nu har det gått ytterliggare en till dag och ingenting blivit gjort. Om 9 dagar sätter jag mig i bilen mot JSM för stafetten om 220h går starten, inte riktigt denna uppladdning jag hade tänkt mig. Men vila är den bästa medicinen så bara att gilla läget,  men det rycker i kroppen och jag vill träna.

Jag är van att inte få träna och få motgångar men är det inte någon annans tur snart? Jag har dragit mitt lass, för länge sen. Hur som får jag inte anstränga mig fören jag känner att jag är HELT bra, efter helgen kanske, deprimerande. Dock fick nacken sig en släng också, hoppas inte det blir några problem. Hade ju inte hunnit tränat upp styrkan i den efter förra fallet än, när ska jag lära mig att stå på benen?
Nu ska jag gå och deppa vidare, förresten har hört att det är fint väder ute, NJUT!

1 kommentarer

Anna

01 Mar 2012 16:33

Asså jag blir så ledsen när jag läser det här. Du Har verkligen dragit typ hela Örebros lass med otur snart.. Kram!

Kommentera

Publiceras ej