Avslutade dagen igår med storbak, en satsbullar och 3st tårtbottnar. Inte varje kväll man går och lägger sig med smaken av nygräddad bulle! Natten var kass, dagen idag har varit värdelös, är det någon som vill byta nacke? Men när jag låg i sängen och tyckte som mest synd om mig själv bestämde jag mig för att ne, nu ska inte jag ha ont längre. Snackade mamma och i kväll ska jag glida skidor (om nu migränen vill som jag vill) och i helgen ska kartstället på för första gången för i år! Jag struntar i om det gör ont, jag vill faktiskt leva mitt liv.

Från och med i kväll tänker inte jag skada mig, tänker inte bli sjuk, tänker inte komma på andra tankar fören efter SM i Boden (6veckor kvar typ), där ska jag åka med ett leende på läpparna och ha några grymma dagar!

WISH ME LUCK

2 kommentarer

Brorsan

31 Jan 2012 15:57

Bra då ses vi i Säter :)

Frida Karlsson

31 Jan 2012 22:58

jajjemänn!

Kommentera

Publiceras ej