Jag slängde en blick på mig själv genom spegelglaset och blev förvånad när jag möttes utav ett par ögon som visade på lycka och på självsäkerhet. Inte varje dag det händer.

Jag drömmer om att en dag kunna röra mig obehindrad av smärta. Att slippa känningar i höften varje löpsteg och att kunna valfritt välja skor utan att behöva kompromissa med en ömande häl. Jag drömmer även om en student med mycke glädje och fint väder. Jag drömmer om en bal där jag kan få känna mig snygg utan att behöva brottas med inre demoner. Jag drömmer mig tillbaka till veckorna på kollot och längtar tills allt drar igång i år, endast två veckor till förträff. Jag drömmer om att resan till Nya Zeeland redan är gjord och att mitt år som au pair har startat. Jag ser fram emot framtiden, kär i nuet och innerligt tacksam för mina älskade vänner!

Kommentera

Publiceras ej