I fredags så inledde jag mitt sista år som tonåring, jag fyllde 19. En "vanlig" person som fyller år fredagen på sportlovet skulle kört en utgång, jag valde att köra kortvasan. Tre mil i fint väder och med ett leende på läpparna klarades av. När jag närmar mig målet hör jag speakern nämna mig och börjar spela "ja må hon leva" - den känslan var underbar. (Ja, Adam jag fattade att dem spelar den för alla som fyller år - men ändå!!) Sen satte jag mig på tåget mot Örnsköldsvik, läste igenom hälsningar och pratade i telefon med fina vänner. Tänk vad en tågresa på nästan 8 timmar kan gå fort när man fyller år. Väl uppe i Ö-vik väntade tårta med mamma och bror och en bamsekram av Frida.
 
Helgen passerade och jag fick träffa saknade vänner men även lära känna några nya härliga människor. Fick chansen till en lång kvällspromenad med Frida, alla snack och skratt. Fick även chansen att tävla lite, det gick dåligt men vad gör det när vädret är mer än bra? Helgens lärdom var att jag är lite läskig, nästan lite farlig men det kan jag leva med. Slutet på sprotlovet blev grymt, en helg med sporten jag älskar och med galet fint väder gav mig energi. Sådana helger behövs då och då. 
 
Lite fler bilder från lördagen - varvning nere på stadion



Spurten efter en bana på 18km fågelvägen




Pallen i D 19-20


Åtta killar + en stav för att få upp en godisburk, men tidsfördriv är alltid bra