Sitter på tåget och kikar igenom lite bilder. Hittade ett gamalt minneskort från första året på gymnasiet som varit borta. Bilder där fanns från Harsa där vi hade ett skidOläger, ojojoj! Dessa bilder kanske får komma upp en annan gång. Till dagenstävling då. Det var stafett som gällde och jag var faktiskt lite sugen på att köra men jag vet att min nacke tackar mig enormt mycket nu att jag inte stod på startlinjen, ibland måste man vara klok. Även fast att det inte är någon specialitet hos mig. 

Jag skulle agera fotograf men hehe, med sönderfrusa fingrar så knäppte jag i alla fall ett par bilder. Det slog mig även att detta var min sista skidorienteringshelg på drygt 1.5 år, hur ska jag klara mig?
 
Hej då norrland för denna gången, nu kanske det dröjer tills vi ses igen men jag lovar, en dag så måste du drass med mig igen. Tack helgens SM-arrangör för ett grymt arrangemang med allt från banor till boende och kamratmåltid! 
 

Kommentera

Publiceras ej