Om exakt tio dagar springer jag ut, jag tar studenten. Jag kan inte förstå att det är så himla snart, det kommer snart att vara "i morgon". 
 
Men dagarna tills dess är mer än fullbokade:
I morgon: De två sista skoluppgifterna ska redovisas respektive skickas in. På kvällen är det rep mellan 16 och 20.30 och där i mellan ska vi träna lite inför krampen  och fota bal.
Torsdag: Ska till min mentorssommarstuga och mysa med klassen.
Fredag: fota bal och repa samt ha konsert som toppas av en utgång.
Lördag: Konsertdag + barnvakta
Söndag: Spela nationalsånger på landskapenen mellan Sverige och Polen i Handboll + kika matchen
Måndag: obokad dag?? kan inte stämma
Tisdag: krampen + utgång + Horn avslutning
Onsdag: SOVA+ genrep till konsret 
Torsdag: Ha konsert, fixa flaket och förbereda allt inför studenten.
Fredag: D-DAY ÄNTLIIIGEN!!!
 
Tur att man inte har något för sig om dagarna lixom, det skulle ju kunna bli för mycket då hehe. Aja, vi lever bara en gång. Nu ska jag återgå till apartheid.. sista sista rycket nu. Var är motivationen????????????

Kommentera

Publiceras ej