Nu är det endast fem arbetspass kvar för mig på sommarschemat, vart tog alla veckorna vägen? Har sagt hejdå till vänner som åkt hem till sina städer. Igår var det personalfest, vin, fina vänner, god mat och fantastisk stämning. Dansade och skrattade kvällen lång  - livet var på topp.
 
Jag vet att jag tänker för mycket för mitt eget bästa. Jag reflekterar över livet, drömmer mig bort i framtiden och dömmer mig själv och min egen förmåga. Något som hänt de senaste veckorna är att jag kan se mig i spegeln och vara stolt, stolt för att vara jag. Jag har insett att livet är så mycket roligare och lättare att leva fullt ut om man inte hela tiden går runt och stressar över framtiden utan istället tar en dag i taget. 
 
I morgon styr jag bilen söderut för att få tillbringa en dag med Lisa, min första vän på äventyret till Nya Zeeland. Det ska bli så mysigt att återförenas, kramas och skrattas. Jag tror någon måste väcka mig upp ur denna drömvärld jag lever i just nu!
 
 

1 kommentarer

Karin

04 Aug 2014 23:42

Jag tror du skulle ha nytta av mycket från dbt:n! Typ medveten närvaro och sånt.

Kommentera

Publiceras ej