Tiden bara rusar iväg det är snart december, jag borde hunnit med ett blogginlägg från både Uppsala och Linköping men även från resan till Umeå men det finns annat som får min uppmärksamhet. Jag julpysslar, lagar mat, träffar vänner och dricker te. Är tränare och när de aktiva jublar när de får höra att jag ska med på lägret tar jag det som ett bra omdömme. (Vi får se om de jublar när de inser hur otroligt dåligt morgonhumör jag har..) Jag planerar julklappar, och kikar recept på julgodis. Att ta ett par månader ledigt från jobb/skola/livet är nog det bästa beslutet jag någonsin tagit.
 
I morgon väntar en brunch med fina vänner, sedan lite ärenden på stan för att avslutas över en kopp te med en otroligt bra vän. Och på fredag åker jag och världens bästa Tova till London. jag är så lyckligt lottad