Helgen spenderades i Uppsala och var underbar, bilder och så från barnvakteriet kommer en annan dag. Utöver kusinbesök så fick jag även tillfälle att träffa saknade Amanda, min fina vän som gjorde min sommar till något att minnas. Hon är så klok. Att äntligen få krama henne igen var guldvärt och precis vad jag behövde. Vi gick gågatan upp och jag blev på nytt förälskad i Uppsala som stad, vi hittade ett café som var bland de mysigaste jag någonsin skådat. Jag drack ur min te-kopp och bara njöt. Att få skratta och prata med en saknad vän måste vara bland det bästa som finns.
 
Uppsala som stad växer bara för varje gång jag är där, jag blir mer och mer försälskad i staden. Tänk att om en månad så vet jag förhoppningsvis om jag kommer att få flytta dit. Tänk att få träffa Amanda mycket oftare. Tänk att få lära känna massor utav nya människor, bli full på kunskap och skratt. Tänk att få kalla Uppsala hem. 

Kommentera

Publiceras ej