Nu börjar jag att bli gammal på riktigt, galet vad tiden går fort. När klockan slog 12 och 21/2 övergick till den 22/2 stod jag på ett dansgolv på snerkesnation omringad av fantastiska människor och bara log. Dagen blev verkligen fantastisk, först kom kusinerna med leenden och kramar, vacker sång och paket från hela tjocka släkten i Örebro. Vi åt tårta och kakor, hembakta kakor. Sedan kom lite kursare förbi. De hade till och med köpt med sig födelsedagspresenter som avspeglade mig - så fina de är. Vi åt ännu mer kakor och de verkade gilla det jag bakat. *lycklig tjej*

Jag fick mina livs första blombud från mamma och pappa och så ett från Adam. Jag kände mig verkligen uppskattad. 

 

 
Tack för all uppvakting, alla grattis per sms, facebook och telefonsamtal!
Ni är underbara. Massa kärlek

Kommentera

Publiceras ej