Livet som universitetsstudent är som jag trodde, hektiskt. Jag har helt glömt bort hur man pluggar och när fick jag senast tunghäfta och benskakningar för att prata inför folk?? - har nog inte hänt sedan jag började sjuan. Nya upplevelser sker varje dag, handlar det inte om att gå vilse på BMC så är det att försöka hitta en ledig mickrovågsugn eller att komma ihåg att ens nollemantel ska vara utanför jackan. I detta nu sitter jag med tupperat hår i dreads, vad gör man inte för att gå in för temat på nollningen?

Hur som; jag lever, lär känna nya människor, sover, äter osv. Nervös typ stup i kvarten, pluggar en del. Släpar på böcker och dator ännu mer. Njuter av den friska morgonluften jag möter påvägen till skolan. Umgås med Amanda, så skönt att inte bo själv!!
 

Kommentera

Publiceras ej