Nu har både den fysiska tentan och tentaresultatet nått mig. Och ja, jag är missnöjd. Även om jag var inställd på omtenta så sa känslan när jag skrev att jag kunde mycket mer än vad jag trodde. Den känslan lurade mig. Men samtidigt så får jag vända på det hela och fokusera på att jag faktiskt kan 50% av fysiologin nu, det tog fem veckor att få in 50% av "så gott jag kunde pluggande" nu har jag åtta veckor på mig att få in 20%till (så att jag klarar gränsen på 60%. Nu finns till och med tid att faktiskt lära mig detta, att förstå. Så jag får vända på den dryga känslan som lurade mig och fokusera frammåt. Kallendern är uppdelade i block, varje vecka har sitt/sina områden där jag fokuserar på just den delen av fysiologin. Nu ska jag fokusera träning, må bra, plugga, jobba men framför allt inte stressa. Tid finns och kommer räcka till till allt.


Nu har jag gråtit klart över denna skit. För det är ju faktiskt rätt intressant. Blir rolig sommarläsning på stranden detta. Men det var ju rätt bra att jag fick något att läsa då jag glömt sommarläsningen i Uppsala!