Skitdag, riktigt värdelös. Var dock och hämtade mitt nya pass vilket kommer leda till ångest de kommande fem åren. Usch vilken bild. Men men. Mitt seminarium i morgon är inställt så är nu helt utan plugg fram till måndag då fysiologikursen börjar. Nästan ett litet lov ju. Det enda som var värt idag var att jag äntligen bokade resan till turkiet den 7e juni. Tova ska hälsas på och jag får med mig mitt resesällskap sedan NZ, Jessika. 
 
I morgon ska cykeln få lite kärlek av någon som kan sin sak, jag ska besöka gymmet för att sedan på kvällen avsluta med ett härligt arbetspass på smålands nation. Morgondagen väntar runt hörnet, godnatt. ps. Kanske borde ge mitt hår lite kärlek också... 
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

15 Apr 2015 22:50

är detta passfotot förstår jag din oro..../mamma

Svar: Nja, men likheterna finns!
Frida Karlsson

Kommentera

Publiceras ej