Sitter och längtar tillbaka till Algutstorp och Uppsala, måste komma in i livet här på kusten snarast. Ser dock fram emot morgondagen och att få träffa alla på sportshopen igen. Mitt fina jobb. Nu har jag precis avslutat midsommarfirandet med kusinerna och krupit upp i soffan med tvn på i bakgrunden, filten ligger om mina frusna ben och huvudet värker något enormt. Min näsa rinner och termometern visar på 38.5° - jag är inte så frisk som jag vill intala mig att jag är. 

Ibland vill jag bara skriva en bok, en bok som handlar om mitt liv inifrån mitt hjärta. Mitt hjärta som skriker av att få bli hört. Mitt hjärta som vill sprida det som det bär på, all kärlek, upplevelser och mina tankar & minnen. Allt finns lagrat inom mig. Vissa kanske anser det som att bära en ryggsäck medan jag känner mig berikad. Utan det förflutna skulle jag aldrig blivit den jag är idag
 

Kommentera

Publiceras ej