Nu kommer nog världens mest osammanhängande blogginlägg någonsin. Men nedan sätter jag bilder på mina känslor, kankse lättare att fatta då. Jag blir ledsen när människor inte tänker efter före, att inte våga gå hela vägen utan enbart ta det bakom folks ryggar får mig att tappa tron på "mänskligheten". Att sakna sådan respekt,  syn på lika människovärde och kamratförmåga är i mina ögon helt oacceptablet. Väx upp, be om förlåtelse och det är faktiskt okej att prata med sådana man inte känner lilla vän. Att min kursadministration har stängt innan vi fått tentaresultat är ju bara helt otroligt dåligt, att tentan dessutom har varit rättad i en vecka men vi inte fått resultat är ju bara sjukt. Att sedan den kursansvariga inte kan hjälpa till i vem som man kan kontakta osv. är bara skrämmande. Dåligt skött helt enkelt. Men att då läkaransvariga kliver fram och hjälper till, att de kommer posta tentan till mig får den största guldstjärnan och det största tacket som någon kan få! Annars jobbar jag på, har kommit in i livet här bättre, tränar och är på bättre humör. Resan till Svalbard och Saga är bokad, helt sjukt att flyget lyfter den 10augusti till ett av mina drömmars resmål! 

Ha en fortsatt fin dag!
 

Kommentera

Publiceras ej