Idag, igår och dagarna innan det har varit tufft. I fredags efter skolan bröt världen ihop och jag har inte riktigt hämtat mig. Men det positiva var att jag inte gav upp, jag torkade tårarna, stoppade i peppmusik i öronen och åkte iväg till nationen och jobbade en uthyrning. Jag lät inte de negativa tankarna styra, jag trotsade dem. Under lördagens gasque kände jag mig ful och var halvt som halvt opepp. Fick höra ett par gånger för mycket av olika personer att "åh vad jag har saknat att festa med dig" - så du har inte saknat att umgås med mig utanför partybubblan? kul. Igår lämnade jag knappt sängen, var lättbesviken på lördagskvällen. Kände mig fortfarande ful och otaggad på allt. Det finns knappt bilder på mig från i lördags, jag ville inte vara med. 

Det är dagar som dessa som jag sätter på mig ullunderställ och träningstajts. Sätter musik på hög volym och bara är med naturen. Går ut på en lång promenad och tvingar mig själv att fokusera på nuet. 
 

Kommentera

Publiceras ej