Att göra klassikern i år kanske inte var det bästa valet jag gjort i mitt liv, men samtigt är det kanske det som får mig att hålla mig kvar vid träningen, i alla fall i teorin. Sist jag tränade så var det vätternrundan och i fredags var det vansbrosimningen. Sjukt egentligen. Men jag tog mig igenom loppet bättre än förväntat och jag hade riktigt kul. Det gav mersmak även här till framtiden. Alla vi i gänget som kör klassikern var supernöjda med tid och prestation. Jag simmade mina 1.5km på under 42minuter vilket får ses som en seger över det onda. Men nu är jag åter i trötthets bubblan. Sov över 12h i natt och ligger nerbäddad igen för tillfället. Men som sagt, det ger mer smak och igår på jobbet fick jag faktiskt en tanke på att träna, vilket inte hänt på evigheter nu. Så snart kanske det vänder!

Så snygga och glada var jag och Vicco efter målgång. Två riktigt stolta stollar!
 

Kommentera

Publiceras ej