Nu är det anmält! Jag kan inte säga att jag är redo, i alla fall inte än. I skeva perioder behöver jag mål. Och att ha ett mål att träna och äta för. Att ha ett mål att sträva mot. Att inte känna att svalbardsäventyret går åt spillo för ingenting utan att jag har något att se fram emot i Sverige. Så den 12juni så sätter jag mig på cykeln och cyklar de 15milen i halvvättern. Jag vet egentligen inte hur genomtänkt det är men jag är laddad, sugen och inspirerad! Nu ska jag träna för min skull med sikte att komma i mål på de fyra ettapperna så smärtfritt som möjligt. 

Så det som väntar är:
15mil cykel på vätternrundan 2016
1.5km simmning på vansbrosimningen 2016
15km löpning på lidingöloppet 2016
4.5mil skidåkning på halvvasan 2017

Som kompanion på mitt spontana infall fick jag med mig Vicco, min högstadie/gymnasievän från Örebro. Fortsättning följer på detta!

Kommentera

Publiceras ej