Valborg började med en tentamenskrivning på fredagsmorgonen. Min enda kommentar om den är nog att vädret var i alla fall fint. Sen får vi se hur den gick. Men den är skriven och nu är det endast en kurs kvar innan sommaren är här. Sedan mötte jag upp Jessika på stationen och på kvällen väntade en spektakelgasque med woodstock tema. Det var kul, jag var inte överdrivet taggad men att bara få vara med Jessika var en vinst för mig.
 
Själva valborg började med champagnefrukost i korridoren under mig med en massa fantastiska människor. Att det dessutom var redigt gott gav dagen en fantastisk start.

Dagen passerade med både forsränning och lyssnande på glasblåsarna innan det blev dags för min och Toves första sill-lunch. Nu var den epoken inledd också. 


Att jag sedan gick och la mig vi klockan tio på självaste valborg kanske jag inte ska säga högt. Att jag sedan lackade ur på grannen som hade fest är också en annan historia. Men jag mådde fint på söndagen och idag besökte jag gymmet för första gången på länge. Åh gymmet gör mig så glad. Eller att träna. Det absolut bästa!
 
Länge sedan det blev ett mer vardagligt inlägg, men tänkte att ni kanske vill se att jag lever också ...och inte bara tänker.
 

Kommentera

Publiceras ej