Det har nog gått cirkum tre veckor sedan jag skrev. Vad som hänt sedan dess är att jag haft en riktigt tung period psykiskt men som jag faktiskt nu tror att jag har kommit vidare ifrån. Eller i alla fall är känslan just i skrivande stund sådan. Jag har klarat ett par ytterliggare tentor, så nu behöver jag inte skriva en enda tenta fören i slutet på januari. Andrum punkt com. Jag har fått problem med gallan och varit med om den värsta smärtan jag någonsin upplevt under mina 22.5år. Gallstensanfall. Så nu går jag på en kost som innehåller ungefär; vit fisk, kokta grönsaker, grönärtsoppa, potatismos och nyponsoppa. Men nu är sockeravgiftningen genomliden och huvudvärken avtagit och jag börjar acceptera den tillfälliga kosten. 

Jag har även bestämt mig för att unna mig en skidresa i månadsskiftet januari-februari. Val Thorens med programmet blir något att se fram emot. Dock innebär detta lite budgetskrivnig för den annars lätt slösiga Frida. Men budgeten börjar inte fören om en vecka så har råkat klicka hem en fantastisk balklänning, framkallat lite bilder och skaffat ett aktivitetsarmband och utrustat min bäddsoffa med täcke och kuddar - Så nu är alla välkomna på besök :D 

Jag lever, skrattar ibland, ska fokusera lite mer på plugget osv osv. 
Här får ni njuta av en bild från reccegasquen, när mitt leende var äkta och innan svackan i mitt mående började. 
 

Kommentera

Publiceras ej