Julen är över
Jag är så underbart glad över att julen äntligen är över och långt förbi! Att tvingas gå runt med ett fejkat leende, att tvingas vara trevlig. Okej Julen ska vara mysig och familjen ska vara samlade, men det kan kvitta! 
Dagarna i Mora var BÄST, jag var glad och lycklig. Att äntligen åter få träffa stjärnorna till skidfolk man vuxit upp tillsammans med =) och få tillbringa ett par dagar med Lina Jackson, du lämnar mig alltid med ett otroligt lugn och med ett leende på läpparna. Kunde inte 25 mil, vara 25 meter???

Väl hemma sket sig allt, hela världen kollapsade. Jag öppnade ytterdörren och tog ett snabbt steg in i hallen- jag träffades av en blixt! Helgen försvann ur mitt huvud och tankarna från två år sen kom tillbaka, VARFÖR? Jag har nog gått och skjutit undan alltet en lång tid, men nu rann kannan över. varför just i går, varför just när jag trodde att jag var lycklig? Varför just när livet var som bäst?
Jag har bestämt mig, livet kan inte fortsätta här hemma, livet kan inte bli bra här! Att somna in rödgråten och full i hat, att gå runt och vara sur, inte få vara människa. Att inte kunna känna riktig glädje på Algutstorp. Minnen från sjuan spelades upp i huvudet, det var faktiskt inte mer än ett år sedan som jag bestämde mig! Eller inte ens det, nyårs löftet sprack :O Jag vill, men jag vill inte. Jag vill bara bort!

1 kommentarer

Lina

28 Dec 2009 21:54

<3

du får sms, ring eller komma hit när du vill!

Kommentera

Publiceras ej