Dagen med ett stort skratt!
Ja, träningen på förmiddagen blev skön,
Lina skateade medan jag kämpade som en galning breve;)
HAHA eller båda hade nog ett av sina tyngre pass här uppe,
bena är inte det dom borde vara, eller så är det det som är efter några pass^^
efter dryga milen gick vi hem, glömde dock stugnyckeln i blilen så det var la bara att gilla läget och FRYYYYSA!
men skratt blev det, fina bilder blev det oxå!
Typ när Lina rider en älg och jag är in trängd i en iglo...
Lunch eller ketchup soppa som jag skulle kalla det med lite försvenskade ord.
Men aja, bukfylla funkar det också!
Sen blev det idre Bua, Idres samlings punkt, ICA!
Shoppade mat och godiiiiis, vi är ju för sjutton på träningsläger xD
Godis + träningsläger = SANT!!!!!!!
mumms fillibabba blev det i sängen efteråt, mobilspelande,
snack och smsande blev det också en del av!
Men dessvärre ingen sömn, den skulle jag behövt nu XD
medan bror och far vallade skidor fick vi slita med disken (som vanligt)
fast Lina och jag gör det på halva tiden nu!!!!
Sen kastade vi på oss kläderna och drog till stadion, varför så mycket folk för??
Men skatepasset blev lyckat, nu börjar bena att kännas lite mindre som tegelstenar och mer som träplankor...
Men det är la nice!!!!!
Sen kom vi ihåg stugnyckel och strosade hemåt i en takt för sniglar;)
Lina tvingade mig att duscha först... ingen lång dusch här inte.
Men vad är en dusch emot att vandra upp för
den svarta slalombacken som stiger upp sig bakom stugknuten?
Jo tror det eller ej, eller med tanke på att Lina och jag cyklade 24 mil i somras så kanske det inte är så konstigt att vi får för oss att gå upp för slalombacken...
Det var rolig, MÅNGA skratt fick vi oss, vad sägs som att jaga våra skuggor för att få med dom på bild??
eller att rulla nedför backen vi gått upp?? Eller när en bil kommer och kör tvärs över slalombacken och vi står och fjollar oss. Men ett gott skratt förlänger ju livet, det tänkte vi på(a)
Sen fick skidstadion ett ytterliggare besök av oss... denna gång som fotografer.!
vi blev lite påkomna i vissa  poser, mer går jag INTE in på.
Sen fick vi sms från bror som tyckte att det var dags att sluta ragga pojkar
och komma hem och käka istället!
Och som små lydiga flickor kom vi på direkten, i alla fall nästan...
Vid middags bordet ska vi då inte snacka om hur trött miss Frida var,
hon garvade åt ALLT! och Lina var inte långt där efter, far trodde typ att vi var påverkade av alkohol eller något, men det var/ är trötthet nu kan man säga att vi är i flumstadiet^^
2 tränings pass och sen en promenix på 1.35.
Så kan man inte vänta sig så mycket annat(a)
Idre resan är så grymt värd, att träffa bästa vän som man träffar för sällan och sen träna och chilla!
Om bara alla kunde få ha ett höstlov som detta, det önskar jag alla!
Att skratta att leva,
att ge och få!
Att vara sig själv,
att slippa alla krav.
Att se ett ljus,
att aldrig se slutet!
Att bara leva i nuet,
att slippa läxor och skit.
Att bara njuta rent av,
Livet LEKER!
bilder kommer när jag kommer till Mora och får en normal dator att handskas med...
Lina G, du har det gott här uppe! Du lever som fisken i vattnet^^

1 kommentarer

Lina

30 Oct 2009 23:59

Haha, jo jag märker att jag har det!

Fan va fint mycket träning får jag jue också och det gillar jag! Jag ser också fram emot att få komma till Mora igen. Kan ju då rekomender frida att "vi" äter på Vasagatan 32, goda pizzor där!

Men aja Frida fortsätt lev ditt och mitt liv där uppe nu!

Puss

Kommentera

Publiceras ej