Som ni vet har jag varit på en fjällvandring, det blev en grymt fin tur (bilder kommer) Ljungdalen-helags-sylarna-gåsen-helags-ljungdalen :D MÅÅL!! På väg till gåsen tappade jag all ork och näsan bara rann.. Kul att bli sjuk mitt ute i ingenstans, sen fick jag feber, hosta, kli i ögonen - orken kom INTE tillbaka :( Men då har jag varit med om det också :)


Jag får PANIIIIK! Alla tränar på massor inför hösten och vintern, vad gör jag jo ligger i sängen och är sjuk till 90% Jag vet knappt längre hur det ska gå, mina sjuktimmar är fler än träningstimmarna (hur låter det liksom???) Och nu när det är oringen, här är jag storm förskyld och ska upp kloackan halv 5 i morgon - FY FAN ALLTSÅ!!! men äh, det är väl så det ska vara, motgångar stärker ju än, har jag hört... Jag borde vara vrål stark ;) HAHHAHA

Kommentera

Publiceras ej