Från den här dagen kommer det komma upp bilder i från, det kan jag lova!
Jag fick sov ut, lääääänge! sen sa man hej då till bror och far föräldrarna ;) De ska till Idre Fjäll, jag vela också följa med, men jobbet... Sen lekte jag med min kusin, Isac på snart  4 år^^ Vi har gjort allt som går att göra ty 17 gånger. Sen drog vi och badade med hans föräldrar och lilla syster i Ramsjön. 23 grader i vattnet xD Det var skojigt värre, jag lovar att några där trodde att han var min unge när vi kom dit, vi gick hand i hand och 5 min senare kom hans föräldrar...

Ouf, myspys med barn alltså! Jag bara längtar tills jag får mina egna små knorvar. Egna små saker med mina gener och mitt blod!

1 kommentarer

emmaws (a)

27 Jun 2010 21:04

kommentera & berätta vad du tycker om min fjärde modell "joakim llull" på min blogg (a)

både han & jag skulle bli otroligt glada över det :)

Kommentera

Publiceras ej