Tänk vad enkelt det skulle vara om det inte fanns några motbackar!

Aja, nu sitter jag i Mora och har faktiskt hunnit bli lite sams med datorn! Riktigt gött att ha en liten, fast ändå ganska ovant. brukar ju inte vara så uppdaterad när jag är på tävlingar. i morgon är det tävlingsdebut, eller ja ja jag sprang 10-mila, men det räknas inte. Så i morgon ska jag ut på en 5.5 km lång bana... Kommer vara död efter 2 km :P
I morgon äre även balen, det är nog nästan så att jag är mer taggad än min bror HAHAHHAA.

Men nu ska jag sova, tävlingar i morgon = sova tidigt.
hoppas fredags kvällen har varit givande, för det har min dag varit :D

2 kommentarer

Lina

28 May 2010 23:33

Sv:

Vi måste träffas i sommar innan du åker!

Jag skulle verkligen behöva dubbel livet just nu, things are hard in life.. som vanligt.. det kanske känns bra för det mesta men se kommer allt jag vill gråta, jag vill springa, jag vill skrika.. jag vill leva igen.. jag har så mykcet jag skulle vilja säga till mitt dubbel liv, jag älskade dubbel livet, jag visste ingeting om någonting men sen kom du och vi blev en och vi började sms om saker som vi gjorde jag tänkte mindre men allt fanns ändå med men det var lättare och hantera. just nu är allt väl egentligen upp och ner.. jag saknar dig!

Lina

28 May 2010 23:50

Läs bloggen!

Kommentera

Publiceras ej