Oj oj oj, händelserik dag punkt com. Rummet har väntat länge på att bli rent, men nu slipper det vänta längre :). Har varit väldigt lat och städa på ett tag nu så det är dags för ändring så när man ser hur resten av lägenheten bokstavligen glänser kan man inget annat än att städa rummet på egen hand.
Dagen började klocan kvart över 9 då jag åt frulle för att sen befinna mig på gymmet vid 10 för intervaller och styrka/rehab. Det gick helt okej, fick i alla fall gymmet för mig själv. Sen drog jag te stan och fixade lite grejer inför lägret. Väl hemma hade Emma påbörjat en rejäl husstädning som senare resulterade i ett askalas hem :) Jag vallade mina skidor inför lägret, så nu slipper jag att stressa med det i morgon. Middagen spenderades tsm, med Dyvik, Anders, Leo och Leos lillasyster Anna och sen jag och Emma! Det var jätte gott och sjukt trevligt :) Nu väntar sängen, Godnatt :)

Kommentera

Publiceras ej