Tack tack tack Linnea Dalstad :) Nu ser bloggen nice ut igen och jag kan andas ut!

I morgon drar jag till ett ställe mitt ute i ingenstans Harsa, men först ska jag packa klart och skriva min engelska grej så att jag kan skicka in den i tid :)

Jag tänker tanken, jag når målet.
Jag ser och gläds åt samma grejer.
Mitt leende har svalnat av,
min önskan har tagit en snabb vändning.

Nu i juletid vill jag le och skratta,
mysa med folk jag älskar.
Sakna folk jag inte träffar,
och träffa folk jag saknat.
Bara vara den Frida jag faktiskt är,
chilla, le och skratta!




3 kommentarer

Linnea

29 Nov 2010 17:24

så lite så! jag tkr bara att det är kul att fixa på bloggar (y' bara att säga till om det är nåt mer du vill att jag ska trixa med 8)

Karin

29 Nov 2010 18:29

vilka fina bilder underbaraste du! undra vem fotografen är..... ;) saknar dig <3

karin

23 May 2012 18:36

älskling <3

Kommentera

Publiceras ej