Det har bara gått ett par dagar av lovet men ändå kan jag säga att jag älskar det !! I går vid den här tiden träffade jag Amanda Öhlander på stan jag har inte träffat den underbara människan sen vi slutade 9an i våras, helt sjukt!! Men jag kan säga att vi pratade non stopp i 4h och 15 minuter(aa) "En stund av bara talkande behövs verkligen!" En värmande kram och ett leende, TACK! Även blev det lite shoppande (y' Äntligen är jag en stolt ägare av ett långt svart linne! Pricken över iet måste ändå vara att in handlingen av julklapparna har börjat ! Äntligen är det snart jul, KÄRLEK.

Sen drog jag till Marieberg för att fixa lite things till lägenheten från ikea och köpa vinterskor och en jacka! Vi började på ikea men när klockan var 5 gick vi därifrån, men tro sjutton att alla andra affärer UTOM ikea stänger klockan 5 på lördagar... Men det betyder att jag måste dra till Marieberg någon mer dag på lovet :)

Idag väntar inte mycket, eller jo, för det var filmkväll idag elr? Jag tror det i alla fall xD hahaha

Kommentera

Publiceras ej