Tentan är skriven och om jag inte helt är ute och cyklar så är den även ett minneblott. Det kändes verkligen bra. Denna gång förstod jag frågorna till skillnad från sist. Jag hade känslan av kontroll och att jag hade koll. Men skulle det trots allt bli ytterliggare en omtenta så gör inte det någonting alls. Jag gjorde mitt bästa utifrån mina förutsättningar.

Efter tentan var det dags för fadderkickoff - åh vad det kommer att bli kul! Faddertröjor målades, spexfixades osv osv. Så himla glad att jag faktiskt anmälde mig som fadder. Fick dessutom träffa människorna på bilden nedan. Denna kväll gav mer energi än vad den tog. Allt kanske inte är helt hopplöst ändå. Nu får de tentafesta åt mig. Jag kryper istället upp i sängen med nötskålen, levande ljus och TV:n på i bakgrunden. Första kvällen på länge då jag bara kan vara. 
 

Kommentera

Publiceras ej